Arbeidsbemiddeling horeca, iets voor uw onderneming?

Arbeidsbemiddeling in de horeca, heeft u daar wel eens van gehoord? U weet vast wel dat er diverse bureau’s zijn op het gebied van werving & selectie in diverse beroepstakken, maar specifiek de horeca? Als horecaondernemer kunt u opgelucht ademhalen, Prokx Payroll Professionals is namelijk hét bureau voor onder andere arbeidsbemiddeling in de horeca. Arbeidsbemiddeling in de horeca is een aanvullende dienst, naast payroll, die beschikbaar is voor onze klanten. Wij zijn erg ambitieus en zeer gedreven, wat u ongetwijfeld zult merken wanneer u contact met ons opneemt. Twijfelt u over of u arbeidsbemiddeling binnen de horeca wilt ervaren? Deze twijfel nemen wij graag bij u weg. Het is mogelijk om geheel vrijblijvend een afspraak met ons te maken. Eén van onze accountmanagers, bij u in de buurt, vertelt u graag alles over wat u van ons kunt verwachten op het gebied van bijvoorbeeld arbeidsbemiddeling in de horeca, waarin u werkzaam bent. Maakt u al gebruik van de payroll diensten van een ander bedrijf, ook dan vertellen we graag wat u van ons kunt verwachten wanneer u naar ons overstapt. De laagste all-in tarieven, daar krijgt u mee te maken wanneer u gebruik maakt van onze arbeidsbemiddeling binnen de horeca. Nog meer van onze voordelen:

  • Scherp inzicht in uw personeelskosten
  • Geen risico’s, zoals doorbetaling bij ziekte
  • Alles perfect geregeld voor uw mensen
  • Eigen personeel, maar vrij van zorgen en geregel

Bent u ook geïnteresseerd in payroll of arbeidsbemiddeling binnen de horeca, leest u dan vooral verder.

Prokx, voor alles omtrent payroll en arbeidsbemiddeling. Horeca weten wij alles van!

Payroll is, naast arbeidsbemiddeling, in de horeca een erg verstandige manier om onder andere slim met uw tijd om te kunnen gaan. Behalve dat we alles weten over arbeidsbemiddeling binnen de horeca, hebben we ook alle benodigde ervaring en kennis op het gebied van payroll in de horeca. U kunt dus simpel alles omtrent betalingen en dergelijke, overlaten aan Prokx. Bent u al klant van ons en heeft u interesse in onze diensten op het gebied van arbeidsbemiddeling in de horeca, dan kunt u profiteren van een erg scherp tarief. Vraagt u gerust eens naar deze tarieven via uw vaste contactpersoon. Heeft u interesse in payroll (of arbeidsbemiddeling in de horeca), dan betreft de eerste stap het opstellen van een samenwerkingsovereenkomst tussen u en Prokx. Eigenlijk betreft feitelijk de eerste stap, het contact opnemen met ons om een afspraak te maken. Welke afspraken wilt u graag verwerkt hebben in het contract? Uw vaste P&O adviseur zal samen met u de gewenste afspraken vast leggen in het contract. ‘Maar ik heb helemaal geen P&O adviseur’, zult u nu misschien denken. Via ons krijgt u een vaste P&O adviseur toegewezen. Dit is ook gelijk de adviseur waar uw werknemers bij terecht kunnen voor vragen of andere dingen. Alle secundaire arbeidsvoorwaarden, rechten en de payrolldienstverlening worden doorgesproken. Hierdoor weet u precies wat u kunt verwachten en dat is wel zo prettig. U en uw werknemers krijgen ook nog eens toegang tot een digitale omgeving. Over werknemers gesproken, bent u nog op zoek naar één of meerdere werknemers, vraagt u dan uw persoonlijke P&O adviseur eens wat wij voor u kunnen betekenen op het gebied van arbeidsbemiddeling in de horeca. Dankzij onze arbeidsbemiddeling in de horeca, krijgt u de juiste werknemer op de juiste plek. U kunt op deze manier heel eenvoudig de gewerkte uren van uw werknemers doorgeven. Dit doet u natuurlijk op een moment waarop u tijd heeft. Wij zorgen er daarna voor dat uw werknemers op tijd uitbetaald zullen krijgen. Wilt u liever de gewerkte uren automatisch door laten geven, dan kan dat via het Prokx kloksysteem. Dankzij dit handige systeem bespaart u nog eens extra tijd. Uiteraard dient u nog wel uw akkoord te geven voor de gewerkte uren. Maar, de digitale omgeving biedt veel meer dan alleen het door kunnen geven van de uren. U heeft altijd en overal ook toegang tot bijvoorbeeld de contracten van uw werknemers. U leest het goed, ook de contracten van uw werknemers zijn digitaal te bekijken. Dat scheelt u ook nog eens veel papierwerk en bespaart ruimte. Alle benodigde informatie heeft u binnen een paar klikken overzichtelijk bij de hand. Wilt u weten wat u nog meer kunt in deze digitale omgeving, kijkt u dan eens op de website Prokx.nl. Belangrijk om nog even te noemen, u blijft natuurlijk gewoon de baas op de werkvloer. Wij nemen alleen de volledige salarisadministratie op ons en u loopt ook nog eens geen arbeidsrechtelijke risico’s meer.

Vraag de gratis scan aan

Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, toch bewijzen wij dat wij geen gebakken lucht verkopen. Wij vinden het belangrijk om u diensten aan te bieden waar u lovend over zult zijn. Wij weten zeker dat we een zeer prettige samenwerking tot stand kunnen laten komen. Even weer terug naar de arbeidsbemiddeling binnen de horeca, wij kunnen u aan de juiste werknemer helpen. Het scheelt u, net als payroll, erg veel tijd en energie. Dankzij de tijd die u overhoudt, kunt u bijvoorbeeld uw nieuwste ideeën vorm geven. Terwijl wij ons bezig houden met het werven en selecteren van de juiste kandidaat, houdt u zich bezig met waar u goed in bent. Wilt u meer weten over payrolling, vraagt u dan vooral eens de gratis scan aan. Hierdoor weet u snel wat we voor u kunnen betekenen als ondernemer.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn